Lella Hammer - Ilmetropolitano.it

Lella Hammer

Lella Hammer

Hi Lella Welcome to our virtual page

Da dove vieni? Qual’è al tua città natale? La tua Famiglia?

Sono nata a Rio De Janeiro ma ho vissuto in altre città del Brasile. Mia madre era di origine tedesca e mio padre è brasiliano originario del nord ovest.

Where are you from? What is your hometown? Can you tell us something about your family?

I was born and live in Rio de Janeiro, have lived in other cities in Brazil. My mother is of German origin and my father is Brazilian born in northeastern Brazil.

Quando ha cominciato questo lavoro? Perchè?

Mi ha sempre affascinato l’arte in generale e  recitare è un’emozione speciale per me. Ho cominciato molto presto ma solo da ragazza ho fatto le cose seriamente. Interpretare personaggi diversi è sempre una cosa molto stimolante.

When did you start this activity ? And why?

I always liked art in general and acting is special to me. I started early as a child, but only in their late teens start acting more seriously. Do different characters can be people who will never be is fantastic.

Hai Studiato per  fare l’attrice oppure il tuo è solo talento?

Ho iniziato subito col fare teatro perché ho voluto fare esperienza sul “campo” ed imparare  da altri colleghi ma poi ho avvertito il bisogno di migliorare e di acquisire anche la parte teorica della recitazione che ritenevo fosse il mio punto debole .Quindi ho deciso di entrare nella scuola delle arti.

Did you study to do the actress or is yours just natural talent?

I was doing theater before entering the school of arts, because I decided that needed to learn more, share experiences and grow as an actress. And the theoretical part that I felt weak and I needed to know.

[nggallery id=42]

Tu sei un’ottima attrice, quali sono i tuoi ruoli preferiti da interpretare?

Non so se sono un’ottima attrice ma di sicuro faccio del mio meglio e di megliorarmi sempre. Non ho dei ruoli preferiti.

You are a great actress, what is your favourite roule?

I do not know if I am a great actress, I try to do better and surpass me. I have no rules.

Che tipo di lavori preferisci? Teatro, Tv?

Ho lavorato molto per il teatro per la tv solo un paio di cose, ma quest’anno voglio cambiare. Certo preferisco il teatro…..amo il contatto diretto con il pubblico.

You work for tv and theatre too , what do you prefer?

More work in theater, on TV I did a few things. But this year I want to change that, to do TV. Like most of the theater, by direct contact with the public.

Emanuele Biacca

Recommended For You

About the Author: Redazione ilMetropolitano